სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
"რატომ?" - ახალი პროექტი "პალიტრა TV "-ზე
"რატომ?" - ახალი პროექტი "პალიტრა TV "-ზე

ახა­ლი სე­ზო­ნი "პა­ლიტ­რა TV-ზე" და რა­დიო "პა­ლიტ­რა­ზე" ახა­ლი პროგ­რა­მით - "რა­ტომ?" და­ი­წყე­ბა. ამ ტოქ­შო­უს სულ­ხან მე­ლა­ძე წა­იყ­ვანს. სა­ინ­ტე­რე­სოა, რა­ტომ - "რა­ტომ"? იმი­ტომ, რომ ეს კი­თხვა უმ­თავ­რე­სია მათ შო­რის, რო­მე­ლიც ყველ­გან ძა­ლი­ან ხში­რად გა­ის­მის. გა­და­ცე­მა სწო­რედ ამ კი­თხვა­ზე შე­ეც­დე­ბა პა­სუ­ხის გა­ცე­მას...

სულ­ხან მე­ლა­ძე:

- შოუს გა­კე­თე­ბის იდეა 2004 წელს გა­მიჩ­ნდა. "პა­ლიტ­რა მე­დი­ა­ში" მუ­შა­ობს ადა­მი­ა­ნი, რო­მელ­თა­ნაც ჩემი ჟურ­ნა­ლის­ტუ­რი ცხოვ­რე­ბის სა­უ­კე­თე­სო წლე­ბი მა­კავ­ში­რებს. ეს თა­მარ ცა­გა­რე­იშ­ვი­ლია. ერ­თად მიგ­ვყავ­და დი­ლის გა­და­ცე­მა, სა­ინ­ფორ­მა­ციო-მუ­სი­კა­ლუ­რი პროგ­რა­მა "ალი­ო­ნი". მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ 1995 წელს და­ვას­რუ­ლეთ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა, ამ წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში ურ­თი­ერ­თო­ბა არ შეგ­ვი­წყვე­ტია. ხში­რად ვხვდე­ბით, ვსა­უბ­რობთ ჩვე­ნი პრო­ფე­სი­ის შე­სა­ხებ და იმ სი­ახ­ლე­ებ­ზე, რაც მუდ­მი­ვად ჩნდე­ბა. ჟურ­ნა­ლის­ტი­კა სა­ო­ცა­რია; ის, რაც ერთ სა­ღა­მოს ნო­ვა­ტო­რუ­ლია, მე­ო­რე დი­ლით უკვე ძველ­დე­ბა. ჩემი შოუს იდეა თა­მარს გა­ვუ­ზი­ა­რე და მოხ­და ისე, რომ "პა­ლიტ­რა­ში" ახა­ლი გა­და­ცე­მა გაჩ­ნდა. ზო­გა­დად, სა­ტე­ლე­ვი­ზიო სივ­რცე გა­ჯე­რე­ბუ­ლია კი­თხვე­ბით: "რა", "ვინ", "სად", "რო­დის", "რო­გორ", "ვის" და ა.შ. ეს კი­თხვე­ბი ხში­რად და ყველ­გან ის­მის. ჩემი აზ­რით, მთა­ვა­რი კი­თხვა, რო­მელ­საც უნდა ვუ­პა­სუ­ხოთ, არის - "რა­ტომ?" ის მო­ი­ცავს ანა­ლი­ტი­კას და ამ კი­თხვა­ზე პა­სუ­ხის გა­ცე­მით ჩვენ გარ­კვე­ულ­წი­ლად ვა­ფა­სებთ წარ­სულს, ვა­ა­ნა­ლი­ზებთ აწ­მყოს და ვი­ხე­დე­ბით მო­მავ­ლის­კენ. ეს არის მი­ზე­ზი, რომ ამ სა­ზო­გა­დო­ებ­რივ-პო­ლი­ტი­კურ შოუს ჰქვია "რა­ტომ". შეგ­ვიძ­ლია, ვთქვათ ასეც: "სულ­ხან მე­ლა­ძე კი­თხვით - "რა­ტომ". შოუს მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი, რა თქმა უნდა, ამ კი­თხვა­ზე პა­სუ­ხის გა­ცე­მაა. ასე გაჩ­ნდა გა­და­ცე­მის შექ­მნის იდეა, შევ­თა­ვა­ზე "პა­ლიტ­რას" და თან­ხმო­ბა მი­ვი­ღე. ერთი მხრივ, მე­დია რე­ა­ლო­ბას ასა­ხავს და გვიყ­ვე­ბა, თუ რა მოხ­და, ვინ ვის შეხ­ვდა, რას მო­ე­წე­რა ხელი, პარ­ლა­მენ­ტმა რა კა­ნო­ნი მი­ი­ღო და ა.შ. ეს ფაქ­ტე­ბია, ჩვენ კი ანა­ლი­ზი გვა­ინ­ტე­რე­სებს. თუ ვი­ღა­ცებს შეხ­ვედ­რა ჰქონ­დათ, ჩვენ ვინ­ტე­რეს­დე­ბით იმით, თუ რა­ტომ შეხ­ვდნენ ერ­თმა­ნეთს, რა არის ამის მი­ზა­ნი, რა იქ­ნე­ბა ამის შე­დე­გი მო­მა­ვალ­ში.

- თუ პრო­ექ­ტი 2004 წლი­დან ჩა­ი­ფიქ­რეთ, მისი გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა აქამ­დე რა­ტომ ვერ მოხ­და?

- ეს სა­ინ­ტე­რე­სო შე­კი­თხვაა და ამა­ზე სა­უ­ბა­რი შორს წაგ­ვიყ­ვანს. ჟურ­ნა­ლის­ტთა იმ კა­ტე­გო­რი­ას მი­ვე­კუთ­ვნე­ბი, ვი­საც 2003 წლის 23 ნო­ემ­ბრის შემ­დეგ, პირ­და­პირ ვი­ტყვი, ჟურ­ნა­ლის­ტუ­რი საქ­მი­ა­ნო­ბის გაგ­რძე­ლე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბა არ მი­ე­ცა. ამ წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში, ძი­რი­თა­დად, პე­და­გო­გი­უ­რი საქ­მი­ა­ნო­ბით ვი­ყა­ვი და­კა­ვე­ბუ­ლი გრი­გოლ რო­ბა­ქი­ძის სა­ხე­ლო­ბის და კავ­კა­სი­ის სა­ერ­თა­შო­რი­სო უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში. თუმ­ცა, არ და­გი­მა­ლავთ და გე­ტყვით, მუდ­მი­ვად ვმუ­შა­ობ­დი სა­კუ­თარ თავ­ზე და მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ზუს­ტად ვი­ცო­დი, ჩემ­თვის არ იყო სა­ტე­ლე­ვი­ზიო სივ­რცე, ვამ­ზა­დებ­დი გა­და­ცე­მებს და სა­ში­ნაო პი­რო­ბებ­ში მიმ­ყავ­და კი­დეც.

- დიდი ჟურ­ნა­ლის­ტუ­რი გა­მოც­დი­ლე­ბა გაქვთ და რო­გორ ფიქ­რობთ, იქ­ნე­ბა "რა­ტომ" იმის­გან გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი, რაც აქამ­დე გა­გი­კე­თე­ბი­ათ?

- დიდი არა, მაგ­რამ, ასე ვთქვათ, ჟურ­ნა­ლის­ტუ­რი გა­მოც­დი­ლე­ბა მაქვს. წი­ნას­წარ ამის პროგ­ნო­ზი­რე­ბა რთუ­ლია. გა­და­ცე­მა გავა რო­გორც რა­დი­ო­ში, ისე ტე­ლე­ვი­ზი­ა­შიც. მსმე­ნელ­სა და მა­ყუ­რე­ბელს ვპირ­დე­ბი, ძა­ლას არ და­ვი­შუ­რებ, შოუ სა­ინ­ტე­რე­სო რომ გა­მო­ვი­დეს. ხში­რად მიჩ­ნდე­ბა გან­ცდა, რომ ამა თუ იმ გა­და­ცე­მა­ში, კი­თხვებს, რომ­ლე­ბიც უნდა და­ის­ვას, არ სვა­მენ. ჩემი მი­ზა­ნია, ნე­ბის­მი­ე­რი კი­თხვა და­ის­ვას ეთერ­ში, თუნ­დაც უაღ­რე­სად მწვა­ვე, რა თქმა უნდა, კო­რექ­ტუ­ლად და ეთი­კის ფარ­გლებ­ში.

- რო­გორც თქვით, გა­და­ცე­მა რა­დი­ო­სა და ტე­ლე­ვი­ზი­ა­ში პა­რა­ლე­ლუ­რად გავა. რო­გორ ფიქ­რობთ, ეს რა­ი­მე სირ­თუ­ლეს ხომ არ შე­გიქ­მნით?

- სა­ერ­თოდ, ეთერ­ში ასე გას­ვლა პირ­ვე­ლად მი­წევს. კო­მენ­ტა­ტო­რე­ბი მახ­სენ­დე­ბა, რომ­ლე­ბიც რე­პორ­ტა­ჟის წაყ­ვა­ნი­სას ტე­ლე­მა­ყუ­რებ­ლებს აფრ­თხი­ლებ­დნენ, რომ თა­მაშს იმავდრო­უ­ლად, რა­დი­ო­შიც გა­დას­ცემ­დნენ და სა­ფეხ­ბურ­თო მატ­ჩე­ბის დე­ტა­ლუ­რად აღ­წე­რის გამო ბო­დიშ­საც უხ­დიდ­ნენ. ვფიქ­რობ, სირ­თუ­ლე არ შე­მექ­მნე­ბა. ჩემი მიდ­გო­მა არ არის ისე­თი, რომ ტე­ლე­მა­ყუ­რებ­ლებ­თან ვი­მუ­შაო და რა­დი­ოს მხო­ლოდ სიგ­ნა­ლი მი­ე­წო­დე­ბო­დეს. გა­და­ცე­მა­ში ვი­ზუ­ა­ლურ მხა­რეს არ­სე­ბი­თი მნიშ­ვნე­ლო­ბა არ მი­ე­ნი­ჭე­ბა. იქ­ნე­ბა წამ­ყვა­ნი, ანუ მე და გა­და­ცე­მის სტუ­მა­რი. ქრო­ნო­მეტ­რა­ჟი 50 წუთი გახ­ლავთ. რაც მთა­ვა­რია, არის ინ­ტე­რაქ­ტი­ვი, მსმე­ნელს თუ მა­ყუ­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბა ექ­ნე­ბა, ტე­ლე­ფო­ნით დაგ­ვი­კავ­შირ­დეს, დას­ვას შე­კი­თხვა და სა­კუ­თა­რი პო­ზი­ცია და­ა­ფიქ­სი­როს. რა თქმა უნდა, ინ­ტენ­სი­უ­რად გა­მო­ვი­ყე­ნებ სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­საც, კერ­ძოდ - "ფე­ის­ბუკს", რომ სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან მჭიდ­რო კონ­ტაქ­ტი მქონ­დეს.

- თქვენს ჟურ­ნა­ლის­ტურ გა­მოც­დი­ლე­ბა­ზეც მოგ­ვი­ყე­ვით...

- საბ­ჭო­თა სა­ქარ­თვე­ლო­ში ჩემ­ზე თა­მა­მად იტყო­დით: "სკო­ლის მერ­ხი­დან - წარ­მო­ე­ბა­ში". ასე­თი სა­თა­უ­რი იბეჭ­დე­ბო­და გა­ზე­თებ­ში, როცა ახალ­გაზ­რდა კაცი სკო­ლა­ში სწავ­ლას და­ამ­თავ­რებ­და და პირ­და­პირ მუ­შა­ო­ბას იწყებ­და. სა­შუ­ა­ლო სკო­ლის დამ­თავ­რე­ბის­თა­ნა­ვე ნამ­დვი­ლად გა­მი­მარ­თლა და მოვ­ხვდი სა­ქარ­თვე­ლოს ტე­ლე­ვი­ზი­ის პირ­ველ არხზე. რე­ჟი­სო­რის ასის­ტენ­ტო­ბით და­ვი­წყე, ვთა­ნამ­შრომ­ლობ­დი ახალ­გაზ­რდუ­ლი პროგ­რა­მე­ბის მთა­ვარ რე­დაქ­ცი­ას­თან, მქონ­და ჩემი გა­და­ცე­მა­თა ციკ­ლი, მქონ­და ინ­ტერ­ვიუ, ან­კე­ტა. მოგ­ვი­ა­ნე­ბით, სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­და­ცე­მა­ში ვი­ყა­ვი. გარ­და ამი­სა, რა თქმა უნდა, სა­უ­კე­თე­სო პე­რი­ო­დი იყო "ალი­ო­ნი", როცა ჩემს მე­გობ­რებ­თან ერ­თად მიმ­ყავ­და ეს გა­და­ცე­მა. შემ­დგომ, შვი­დი წლით, პი­რო­ბი­თად და­ვემ­შვი­დო­ბე პრო­ფე­სი­ას, ვი­ყა­ვი პარ­ლა­მენ­ტის პრე­სი­სა და ინ­ფორ­მა­ცი­ის დე­პარ­ტა­მენ­ტის უფ­რო­სი მა­შინ, როცა პარ­ლა­მენ­ტის თავ­მჯდო­მა­რე ზუ­რაბ ჟვა­ნია გახ­ლდათ. თუმ­ცა, თა­მა­მად შე­მიძ­ლია ვთქვა, რომ პრო­ფე­სი­ას არ მოვ­წყდი, ჩემს კო­ლე­გებ­თან მქონ­და ურ­თი­ერ­თო­ბა და პრაქ­ტი­კოს ჟურ­ნა­ლისტს კარ­გად მეს­მო­და, მათ­თვის რა პრო­დუქ­ტი უნდა მი­მე­წო­დე­ბი­ნა, რა იყო მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი, სა­ქარ­თვე­ლოს პარ­ლა­მენ­ტის საქ­მი­ა­ნო­ბა სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის მაქ­სი­მა­ლუ­რად ღია და გამჭვირ­ვა­ლე რომ ყო­ფი­ლი­ყო და ცხა­დია, გა­დამ­წყვე­ტი მნიშ­ვნე­ლო­ბა სწო­რედ მე­დი­ას ენი­ჭე­ბო­და. შემ­დეგ ისევ პირ­ველ არხზე დავ­ბრუნ­დი სა­ავ­ტო­რო გა­და­ცე­მით - "ცა­იტ­ნო­ტი". ეს იყო ჩემი ბოლო სა­ტე­ლე­ვი­ზიო პრო­ექ­ტი. გარ­და ამი­სა, ორი სას­წავ­ლო-შე­მეც­ნე­ბი­თი ფილ­მის ავ­ტო­რი ვარ.

ეკა აბა­ში­ძე

ჟურ­ნა­ლი "გზა"

(გა­მო­დის ხუთ­შა­ბა­თო­ბით)

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"

"რატომ?" - ახალი პროექტი "პალიტრა TV "-ზე

"რატომ?" - ახალი პროექტი "პალიტრა TV "-ზე

ახალი სეზონი "პალიტრა TV-ზე" და რადიო "პალიტრაზე" ახალი პროგრამით - "რატომ?" დაიწყება. ამ ტოქშოუს სულხან მელაძე წაიყვანს. საინტერესოა, რატომ - "რატომ"? იმიტომ, რომ ეს კითხვა უმთავრესია მათ შორის, რომელიც ყველგან ძალიან ხშირად გაისმის. გადაცემა სწორედ ამ კითხვაზე შეეცდება პასუხის გაცემას...

სულხან მელაძე:

- შოუს გაკეთების იდეა 2004 წელს გამიჩნდა. "პალიტრა მედიაში" მუშაობს ადამიანი, რომელთანაც ჩემი ჟურნალისტური ცხოვრების საუკეთესო წლები მაკავშირებს. ეს თამარ ცაგარეიშვილია. ერთად მიგვყავდა დილის გადაცემა, საინფორმაციო-მუსიკალური პროგრამა "ალიონი". მიუხედავად იმისა, რომ 1995 წელს დავასრულეთ თანამშრომლობა, ამ წლების განმავლობაში ურთიერთობა არ შეგვიწყვეტია. ხშირად ვხვდებით, ვსაუბრობთ ჩვენი პროფესიის შესახებ და იმ სიახლეებზე, რაც მუდმივად ჩნდება. ჟურნალისტიკა საოცარია; ის, რაც ერთ საღამოს ნოვატორულია, მეორე დილით უკვე ძველდება. ჩემი შოუს იდეა თამარს გავუზიარე და მოხდა ისე, რომ "პალიტრაში" ახალი გადაცემა გაჩნდა. ზოგადად, სატელევიზიო სივრცე გაჯერებულია კითხვებით: "რა", "ვინ", "სად", "როდის", "როგორ", "ვის" და ა.შ. ეს კითხვები ხშირად და ყველგან ისმის. ჩემი აზრით, მთავარი კითხვა, რომელსაც უნდა ვუპასუხოთ, არის - "რატომ?" ის მოიცავს ანალიტიკას და ამ კითხვაზე პასუხის გაცემით ჩვენ გარკვეულწილად ვაფასებთ წარსულს, ვაანალიზებთ აწმყოს და ვიხედებით მომავლისკენ. ეს არის მიზეზი, რომ ამ საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ შოუს ჰქვია "რატომ". შეგვიძლია, ვთქვათ ასეც: "სულხან მელაძე კითხვით - "რატომ". შოუს მთავარი მიზანი, რა თქმა უნდა, ამ კითხვაზე პასუხის გაცემაა. ასე გაჩნდა გადაცემის შექმნის იდეა, შევთავაზე "პალიტრას" და თანხმობა მივიღე. ერთი მხრივ, მედია რეალობას ასახავს და გვიყვება, თუ რა მოხდა, ვინ ვის შეხვდა, რას მოეწერა ხელი, პარლამენტმა რა კანონი მიიღო და ა.შ. ეს ფაქტებია, ჩვენ კი ანალიზი გვაინტერესებს. თუ ვიღაცებს შეხვედრა ჰქონდათ, ჩვენ ვინტერესდებით იმით, თუ რატომ შეხვდნენ ერთმანეთს, რა არის ამის მიზანი, რა იქნება ამის შედეგი მომავალში.

- თუ პროექტი 2004 წლიდან ჩაიფიქრეთ, მისი განხორციელება აქამდე რატომ ვერ მოხდა?

- ეს საინტერესო შეკითხვაა და ამაზე საუბარი შორს წაგვიყვანს. ჟურნალისტთა იმ კატეგორიას მივეკუთვნები, ვისაც 2003 წლის 23 ნოემბრის შემდეგ, პირდაპირ ვიტყვი, ჟურნალისტური საქმიანობის გაგრძელების საშუალება არ მიეცა. ამ წლების განმავლობაში, ძირითადად, პედაგოგიური საქმიანობით ვიყავი დაკავებული გრიგოლ რობაქიძის სახელობის და კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტში. თუმცა, არ დაგიმალავთ და გეტყვით, მუდმივად ვმუშაობდი საკუთარ თავზე და მიუხედავად იმისა, რომ ზუსტად ვიცოდი, ჩემთვის არ იყო სატელევიზიო სივრცე, ვამზადებდი გადაცემებს და საშინაო პირობებში მიმყავდა კიდეც.

- დიდი ჟურნალისტური გამოცდილება გაქვთ და როგორ ფიქრობთ, იქნება "რატომ" იმისგან განსხვავებული, რაც აქამდე გაგიკეთებიათ?

- დიდი არა, მაგრამ, ასე ვთქვათ, ჟურნალისტური გამოცდილება მაქვს. წინასწარ ამის პროგნოზირება რთულია. გადაცემა გავა როგორც რადიოში, ისე ტელევიზიაშიც. მსმენელსა და მაყურებელს ვპირდები, ძალას არ დავიშურებ, შოუ საინტერესო რომ გამოვიდეს. ხშირად მიჩნდება განცდა, რომ ამა თუ იმ გადაცემაში, კითხვებს, რომლებიც უნდა დაისვას, არ სვამენ. ჩემი მიზანია, ნებისმიერი კითხვა დაისვას ეთერში, თუნდაც უაღრესად მწვავე, რა თქმა უნდა, კორექტულად და ეთიკის ფარგლებში.

- როგორც თქვით, გადაცემა რადიოსა და ტელევიზიაში პარალელურად გავა. როგორ ფიქრობთ, ეს რაიმე სირთულეს ხომ არ შეგიქმნით?

- საერთოდ, ეთერში ასე გასვლა პირველად მიწევს. კომენტატორები მახსენდება, რომლებიც რეპორტაჟის წაყვანისას ტელემაყურებლებს აფრთხილებდნენ, რომ თამაშს იმავდროულად, რადიოშიც გადასცემდნენ და საფეხბურთო მატჩების დეტალურად აღწერის გამო ბოდიშსაც უხდიდნენ. ვფიქრობ, სირთულე არ შემექმნება. ჩემი მიდგომა არ არის ისეთი, რომ ტელემაყურებლებთან ვიმუშაო და რადიოს მხოლოდ სიგნალი მიეწოდებოდეს. გადაცემაში ვიზუალურ მხარეს არსებითი მნიშვნელობა არ მიენიჭება. იქნება წამყვანი, ანუ მე და გადაცემის სტუმარი. ქრონომეტრაჟი 50 წუთი გახლავთ. რაც მთავარია, არის ინტერაქტივი, მსმენელს თუ მაყურებელს საშუალება ექნება, ტელეფონით დაგვიკავშირდეს, დასვას შეკითხვა და საკუთარი პოზიცია დააფიქსიროს. რა თქმა უნდა, ინტენსიურად გამოვიყენებ სოციალურ ქსელსაც, კერძოდ - "ფეისბუკს", რომ საზოგადოებასთან მჭიდრო კონტაქტი მქონდეს.

- თქვენს ჟურნალისტურ გამოცდილებაზეც მოგვიყევით...

- საბჭოთა საქართველოში ჩემზე თამამად იტყოდით: "სკოლის მერხიდან - წარმოებაში". ასეთი სათაური იბეჭდებოდა გაზეთებში, როცა ახალგაზრდა კაცი სკოლაში სწავლას დაამთავრებდა და პირდაპირ მუშაობას იწყებდა. საშუალო სკოლის დამთავრებისთანავე ნამდვილად გამიმართლა და მოვხვდი საქართველოს ტელევიზიის პირველ არხზე. რეჟისორის ასისტენტობით დავიწყე, ვთანამშრომლობდი ახალგაზრდული პროგრამების მთავარ რედაქციასთან, მქონდა ჩემი გადაცემათა ციკლი, მქონდა ინტერვიუ, ანკეტა. მოგვიანებით, საინფორმაციო გადაცემაში ვიყავი. გარდა ამისა, რა თქმა უნდა, საუკეთესო პერიოდი იყო "ალიონი", როცა ჩემს მეგობრებთან ერთად მიმყავდა ეს გადაცემა. შემდგომ, შვიდი წლით, პირობითად დავემშვიდობე პროფესიას, ვიყავი პარლამენტის პრესისა და ინფორმაციის დეპარტამენტის უფროსი მაშინ, როცა პარლამენტის თავმჯდომარე ზურაბ ჟვანია გახლდათ. თუმცა, თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ პროფესიას არ მოვწყდი, ჩემს კოლეგებთან მქონდა ურთიერთობა და პრაქტიკოს ჟურნალისტს კარგად მესმოდა, მათთვის რა პროდუქტი უნდა მიმეწოდებინა, რა იყო მნიშვნელოვანი, საქართველოს პარლამენტის საქმიანობა საზოგადოებისთვის მაქსიმალურად ღია და გამჭვირვალე რომ ყოფილიყო და ცხადია, გადამწყვეტი მნიშვნელობა სწორედ მედიას ენიჭებოდა. შემდეგ ისევ პირველ არხზე დავბრუნდი საავტორო გადაცემით - "ცაიტნოტი". ეს იყო ჩემი ბოლო სატელევიზიო პროექტი. გარდა ამისა, ორი სასწავლო-შემეცნებითი ფილმის ავტორი ვარ.

ეკა აბაშიძე

ჟურნალი ”გზა”

(გამოდის ხუთშაბათობით)

"იბერიას" ჟურნალისტები განცხადებას ავრცელებენ

უჩა მამაცაშვილი "იბერიასა" და "ომეგა ჯგუფის" ირგვლივ მიმდინარე პროცესებზე პროკურატურას მიმართავს

ქართული ტელევიზიების მეპატრონეები, მათი ინტერესები და გავლენები