სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
ცივი ყავის ახალი გემო მასკარპონეს არომატით - "დანკინი" სიცხისგან თავის დასაღწევ, უჩვეულოდ გემრიელ საშუალებას გთავაზობთ
ცივი ყავის ახალი გემო მასკარპონეს არომატით - "დანკინი" სიცხისგან თავის დასაღწევ, უჩვეულოდ გემრიელ საშუალებას გთავაზობთ

ამე­რი­კუ­ლი რეს­ტორ­ნე­ბის ქსე­ლი „დან­კი­ნი“ ცხელ ზა­ფხულს სა­სი­ა­მოვ­ნო სი­ახ­ლე­ე­ბით ხვდე­ბა: ბრენ­დი იტა­ლი­უ­რი ნა­ღე­ბის ყვე­ლის - მას­კარ­პო­ნეს გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბით გამ­დიდ­რე­ბულ, ესპრე­სო­ზე დამ­ზა­დე­ბულ ცივი ყა­ვის ასორ­ტი­მენტს ახალ პრო­დუქ­ტებს ამა­ტებს.

დღე­ი­დან, „დან­კი­ნის“ მომ­ხმა­რებ­ლებს საყ­ვა­რელ რეს­ტო­რან­ში მას­კარ­პო­ნეს გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბით გამ­დიდ­რე­ბუ­ლი მარ­წყვის, ბა­ნა­ნი­სა და შო­კო­ლა­დის, მა­რი­ლი­ა­ნი კა­რა­მე­ლის, ჩი­ზ­ქე­ი­ქის გე­მოს ცივი ყა­ვის გა­სინ­ჯვა შე­უძ­ლი­ათ.

„დან­კი­ნის“ პო­პუ­ლა­რო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ყა­ვის ასორ­ტი­მენ­ტთან ერ­თად, რეს­ტორ­ნე­ბის ქსე­ლიც ყო­ველ­წლი­უ­რად იზ­რდე­ბა. ამ­ჟა­მად, ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში „დან­კი­ნის“ 24 რეს­ტო­რა­ნია გახ­სნი­ლი, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რე­ბელს უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის იტა­ლი­ურ ესპრე­სო­ზე დამ­ზა­დე­ბუ­ლი 25 სა­ხე­ო­ბის ცივი და ცხე­ლი ყა­ვაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი.

რეს­ტორ­ნე­ბის ქსე­ლის გე­ნე­რა­ლუ­რი დი­რექ­ტო­რი გი­ორ­გი მშვილ­და­ძე აღ­ნიშ­ნავს, რომ „დან­კი­ნის“ ყავა ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის ერთ-ერთ საყ­ვა­რელ პრო­დუქ­ტად იქცა და გა­ყიდ­ვე­ბის დიდი ნა­წი­ლიც სწო­რედ მას­ზე მო­დის. შე­სა­ბა­მი­სად, რეს­ტო­რა­ნი არამ­ხო­ლოდ უგემ­რი­ე­ლე­სი დო­ნა­ტე­ბით, არა­მედ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ყა­ვი­თაც ძა­ლი­ან პო­პუ­ლა­რუ­ლია.

„ამე­რი­კულ­მა რეს­ტორ­ნე­ბის ქსელ­მა დან­კინ­მა“ მიზ­ნად და­ი­სა­ხა, მეტი აქ­ცენ­ტი ყა­ვა­ზე გა­ა­კე­თოს. რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნე­ბი სა­ხელ­წო­დე­ბა „დან­კინ დო­ნატსს“ ხე­დავ­დნენ, ფიქ­რობ­დნენ, რომ ჩვენ ყვე­ლა­ზე დიდი რა­ო­დე­ნო­ბით დო­ნა­ტე­ბის რე­ა­ლი­ზა­ცი­ას ვახ­დენ­დით, არა­და, რე­ა­ლო­ბა გან­სხვა­ვე­ბუ­ლია.

„დან­კი­ნის“ გა­ყიდ­ვე­ბის 50% მო­დის ყა­ვა­ზე და ყა­ვის პრო­დუქ­ტებ­ზე; 25% - სენდვი­ჩებ­ზე და 25% დო­ნა­ტებ­სა და ფრან­გულ ფუნ­თუ­შე­ულ­ზე. „დან­კი­ნის“ ყავა უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის არა­ბი­კაა, შე­სა­ბა­მი­სად, ყა­ვის მოყ­ვა­რუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ად­ვი­ლად წყვეტს, დი­ლას, შუ­ა­დღეს თუ სა­ღა­მოს, ცხელ თუ თბილ სე­ზონ­ზე ყავა სად და­ა­გე­მოვ­ნოს“, - გა­ნა­ცხა­და „დან­კი­ნის“ გე­ნე­რა­ლურ­მა დი­რექ­ტორ­მა გი­ორ­გი მშვილ­და­ძემ.

მას­კარ­პო­ნეს გე­მოვ­ნურ თვი­სე­ბებ­ზე მომ­ზა­დე­ბუ­ლი ცივი ყავა მე­დი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლებ­მა თა­ვად და­ა­გე­მოვ­ნეს. მათ სა­შუ­ა­ლე­ბა მი­ე­ცათ, ოთხი ახა­ლი სა­ხე­ო­ბი­დან ერთ-ერთი თა­ვად მო­ემ­ზა­დე­ბი­ნათ და შე­ე­ფა­სე­ბი­ნათ.

მე­დი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლებ­მა აღ­ნიშ­ნეს, რომ მას­კარ­პო­ნეს გე­მოვ­ნურ თვი­სე­ბე­ბით გამ­დიდ­რე­ბუ­ლი ესპრე­სო­ზე დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ცივი ყავა პირ­ვე­ლად გა­სინ­ჯეს და ზა­ფხუ­ლის სი­ცხის­გან თა­ვის და­საღ­წე­ვად, უჩ­ვე­უ­ლოდ გემ­რი­ე­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბაა.

„დან­კი­ნი“ ამე­რი­კის ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე წარ­მა­ტე­ბუ­ლი, ლე­გენ­და­რუ­ლი ბრენ­დია, რო­მე­ლიც უკვე თით­ქმის 67 წე­ლია, მსოფ­ლი­ოს 40 ქვე­ყა­ნა­ში წარ­მა­ტე­ბის ის­ტო­რი­ას ქმნის. „ვი­სოლ ჯგუფ­მა“ „დან­კი­ნის“ ქსე­ლის გან­ვი­თა­რე­ბა სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2015 წელს და­ი­წყო და დღეს უკვე ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით, რეს­ტორ­ნე­ბის ყვე­ლა­ზე დიდი ქსე­ლია. ამ ეტაპ­ზე, სა­ქარ­თვე­ლო­ში „დან­კინს“ 24 ბრენ­დი­რე­ბუ­ლი რეს­ტო­რა­ნია და კომ­პა­ნია ახალ წლამ­დე, კი­დევ 4-ის გახ­სნას გეგ­მავს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"
ავტორი:

ცივი ყავის ახალი გემო მასკარპონეს არომატით - "დანკინი" სიცხისგან თავის დასაღწევ, უჩვეულოდ გემრიელ საშუალებას გთავაზობთ

ცივი ყავის ახალი გემო მასკარპონეს არომატით - "დანკინი" სიცხისგან თავის დასაღწევ, უჩვეულოდ გემრიელ საშუალებას გთავაზობთ

ამერიკული რესტორნების ქსელი „დანკინი“ ცხელ ზაფხულს სასიამოვნო სიახლეებით ხვდება: ბრენდი იტალიური ნაღების ყველის - მასკარპონეს გემოვნური თვისებებით გამდიდრებულ, ესპრესოზე დამზადებულ ცივი ყავის ასორტიმენტს ახალ პროდუქტებს ამატებს.

დღეიდან, „დანკინის“ მომხმარებლებს საყვარელ რესტორანში მასკარპონეს გემოვნური თვისებებით გამდიდრებული მარწყვის, ბანანისა და შოკოლადის, მარილიანი კარამელის, ჩიზქეიქის გემოს ცივი ყავის გასინჯვა შეუძლიათ.

„დანკინის“ პოპულარობიდან გამომდინარე, საქართველოში ყავის ასორტიმენტთან ერთად, რესტორნების ქსელიც ყოველწლიურად იზრდება. ამჟამად, ჩვენს ქვეყანაში „დანკინის“ 24 რესტორანია გახსნილი, რომელიც მომხმარებელს უმაღლესი ხარისხის იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული 25 სახეობის ცივი და ცხელი ყავაა წარმოდგენილი.

რესტორნების ქსელის გენერალური დირექტორი გიორგი მშვილდაძე აღნიშნავს, რომ „დანკინის“ ყავა ქართველი მომხმარებლისთვის ერთ-ერთ საყვარელ პროდუქტად იქცა და გაყიდვების დიდი ნაწილიც სწორედ მასზე მოდის. შესაბამისად, რესტორანი არამხოლოდ უგემრიელესი დონატებით, არამედ უმაღლესი ხარისხის ყავითაც ძალიან პოპულარულია.

„ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა დანკინმა“ მიზნად დაისახა, მეტი აქცენტი ყავაზე გააკეთოს. როდესაც ადამიანები სახელწოდება „დანკინ დონატსს“ ხედავდნენ, ფიქრობდნენ, რომ ჩვენ ყველაზე დიდი რაოდენობით დონატების რეალიზაციას ვახდენდით, არადა, რეალობა განსხვავებულია.

„დანკინის“ გაყიდვების 50% მოდის ყავაზე და ყავის პროდუქტებზე; 25% - სენდვიჩებზე და 25% დონატებსა და ფრანგულ ფუნთუშეულზე. „დანკინის“ ყავა უმაღლესი ხარისხის არაბიკაა, შესაბამისად, ყავის მოყვარული მომხმარებელი ადვილად წყვეტს, დილას, შუადღეს თუ საღამოს, ცხელ თუ თბილ სეზონზე ყავა სად დააგემოვნოს“, - განაცხადა „დანკინის“ გენერალურმა დირექტორმა გიორგი მშვილდაძემ.

მასკარპონეს გემოვნურ თვისებებზე მომზადებული ცივი ყავა მედიის წარმომადგენლებმა თავად დააგემოვნეს. მათ საშუალება მიეცათ, ოთხი ახალი სახეობიდან ერთ-ერთი თავად მოემზადებინათ და შეეფასებინათ.

მედიის წარმომადგენლებმა აღნიშნეს, რომ მასკარპონეს გემოვნურ თვისებებით გამდიდრებული ესპრესოზე დამზადებული ცივი ყავა პირველად გასინჯეს და ზაფხულის სიცხისგან თავის დასაღწევად, უჩვეულოდ გემრიელი საშუალებაა.

„დანკინი“ ამერიკის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული, ლეგენდარული ბრენდია, რომელიც უკვე თითქმის 67 წელია, მსოფლიოს 40 ქვეყანაში წარმატების ისტორიას ქმნის. „ვისოლ ჯგუფმა“ „დანკინის“ ქსელის განვითარება საქართველოში 2015 წელს დაიწყო და დღეს უკვე ქვეყნის მასშტაბით, რესტორნების ყველაზე დიდი ქსელია. ამ ეტაპზე, საქართველოში „დანკინს“ 24 ბრენდირებული რესტორანია და კომპანია ახალ წლამდე, კიდევ 4-ის გახსნას გეგმავს.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი