სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
3 ან მეტი მანქანის მფლობელ ოჯახებს სპეციალური გადასახადის გადახდა მოუწევთ?
3 ან მეტი მანქანის მფლობელ ოჯახებს სპეციალური გადასახადის გადახდა მოუწევთ?

პარ­ლა­მენ­ტის გა­რე­მოს დაც­ვი­სა და ბუ­ნებ­რი­ვი რე­სურ­სე­ბის კო­მი­ტეტ­მა თბი­ლის­ში ჰა­ე­რის მდგო­მა­რე­ო­ბის შე­სა­ხებ თე­მა­ტუ­რი მოკ­ვლე­ვის შე­დე­გე­ბი გა­მო­აქ­ვეყ­ნა.

ატ­მოს­ფე­რუ­ლი ჰა­ე­რის და­ბინ­ძუ­რე­ბის პრობ­ლე­მა­ზე რე­ა­გი­რე­ბის მიზ­ნით, კო­მი­ტეტ­მა 2018 წელს და­ი­წყო პარ­ლა­მენ­ტის ის­ტო­რი­ა­ში პირ­ვე­ლი თე­მა­ტუ­რი მოკ­ვლე­ვა, რომ­ლის ფარ­გლებ­შიც შე­იქ­მნა სა­მუ­შაო ჯგუ­ფი. სა­მუ­შაო ჯგუ­ფი სა­ქარ­თვე­ლოს პარ­ლა­მენ­ტის ყვე­ლა პო­ლი­ტი­კუ­რი სუ­ბი­ექ­ტის წარ­მო­მად­გენ­ლის­გან შედ­გე­ბო­და.

რო­გორც ან­გა­რიშ­შია აღ­ნიშ­ნუ­ლი, თე­მა­ტუ­რი მოკ­ვლე­ვი­სას მი­ღე­ბუ­ლი ცნო­ბე­ბით, ასე­ვე, სხვა­დას­ხვა სა­ხელ­მწი­ფო უწყე­ბის მიერ მო­წო­დე­ბუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­ით ირ­კვე­ვა, რომ თბი­ლის­ში ატ­მოს­ფე­რუ­ლი ჰა­ე­რის და­ბინ­ძუ­რე­ბის მთა­ვა­რი მი­ზე­ზი ავ­ტო­სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბის გა­მო­ნა­ბოლ­ქვია.

დო­კუ­მენ­ტის მი­ხედ­ვით, თე­მა­ტუ­რი მოკ­ვლე­ვი­სას გა­მოთ­ქმუ­ლი მო­საზ­რე­ბით, 5 წელ­ზე ძველ ავ­ტო­მო­ბი­ლებს გან­ბა­ჟე­ბის უფრო მკაც­რი პი­რო­ბე­ბი უნდა და­უ­წეს­დეს, რაც გან­ბა­ჟე­ბის გა­და­სა­ხა­დის ზრდა­საც მო­ი­ცავს. ასე­ვე, ჯგუფს მი­ზან­შე­წო­ნი­ლად მი­აჩ­ნია მა­ღა­ლი მო­საკ­რებ­ლის და­წე­სე­ბა დიდი მო­ცუ­ლო­ბის ძრა­ვის მქო­ნე ავ­ტო­მო­ბი­ლებ­ზე. წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"
ავტორი:

3 ან მეტი მანქანის მფლობელ ოჯახებს სპეციალური გადასახადის გადახდა მოუწევთ?

3 ან მეტი მანქანის მფლობელ ოჯახებს სპეციალური გადასახადის გადახდა მოუწევთ?

პარლამენტის გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების კომიტეტმა თბილისში ჰაერის მდგომარეობის შესახებ თემატური მოკვლევის შედეგები გამოაქვეყნა.

ატმოსფერული ჰაერის დაბინძურების პრობლემაზე რეაგირების მიზნით, კომიტეტმა 2018 წელს დაიწყო პარლამენტის ისტორიაში პირველი თემატური მოკვლევა, რომლის ფარგლებშიც შეიქმნა სამუშაო ჯგუფი. სამუშაო ჯგუფი საქართველოს პარლამენტის ყველა პოლიტიკური სუბიექტის წარმომადგენლისგან შედგებოდა.

როგორც ანგარიშშია აღნიშნული, თემატური მოკვლევისას მიღებული ცნობებით, ასევე, სხვადასხვა სახელმწიფო უწყების მიერ მოწოდებული ინფორმაციით ირკვევა, რომ თბილისში ატმოსფერული ჰაერის დაბინძურების მთავარი მიზეზი ავტოსატრანსპორტო საშუალებების გამონაბოლქვია.

დოკუმენტის მიხედვით, თემატური მოკვლევისას გამოთქმული მოსაზრებით, 5 წელზე ძველ ავტომობილებს განბაჟების უფრო მკაცრი პირობები უნდა დაუწესდეს, რაც განბაჟების გადასახადის ზრდასაც მოიცავს. ასევე, ჯგუფს მიზანშეწონილად მიაჩნია მაღალი მოსაკრებლის დაწესება დიდი მოცულობის ძრავის მქონე ავტომობილებზე. წაიკითხეთ სრულად

თბილისში "მარშრუტკები" არ გაუქმდება -  გაძვირდება თუ არა საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მგზავრობა?

ბიზნესომბუდსმენი  და მისი მოადგილე  თანამდებობებს ტოვებენ

წყალტუბო 6-პუნქტიანი გეგმის მიხედვით განვითარდება - რას გეგმავს  კურორტზე ეკონომიკის სამინისტრო