სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
11 კრეატიული და ორიგინალური გზა, რომლითაც ხალხმა მილიონი იშოვა
11 კრეატიული და ორიგინალური გზა, რომლითაც ხალხმა მილიონი იშოვა

მი­ლი­ო­ნი დო­ლა­რის შოვ­ნა, გან­სა­კუთ­რე­ბით კი მოკ­ლე­ვა­დი­ან პე­რი­ოდ­ში, ნამ­დვი­ლად არ არის მარ­ტი­ვი. წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში თავ­და­უ­ზო­გა­ვი შრო­მის მი­უ­ხე­და­ვად, მო­სახ­ლე­ო­ბის უდი­დე­სი ნა­წი­ლი ვერ ახერ­ხებს გახ­დეს მი­ლი­ო­ნე­რი. თუმ­ცა არ­სე­ბო­ბენ ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლებ­მაც ორი­გი­ნა­ლუ­რი და კრე­ა­ტი­უ­ლი გზე­ბის მეშ­ვე­ო­ბით მო­ა­ხერ­ხეს და მი­ლი­ო­ნე­რე­ბი გახ­დნენ. გთა­ვა­ზობთ მათ იდე­ებს:

სკოტ დე ლონ­გმა 2013 წელს პი­რა­დი ბლო­გი სა­ხელ­წო­დე­ბით ViralNova შექ­მნა, სა­დაც ის ახალ­გაზ­რდე­ბი­სათ­ვის სა­ინ­ტე­რე­სო სტა­ტი­ებს წერ­და. მოგ­ვი­ა­ნე­ბით მან ბლოგ­ზე Google-ის რეკ­ლა­მე­ბი გა­ნა­თავ­სა, რის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც გარ­კვე­ულ თან­ხას იღებ­და. 1 წლის შემ­დეგ მის ბლოგს 100 მი­ლი­ონ­ზე მეტი მუდ­მი­ვი მკი­თხვე­ლი ჰყავ­და. საქ­მი­ა­ნო­ბის და­წყე­ბი­დან 8 თვის შემ­დეგ კი სკო­ტის შე­მო­სა­ვა­ლი ერთ მი­ლი­ონ აშშ დო­ლარს გა­უ­ტოლ­და.

2014 წელს დონგ ნუ­ი­ენ­მა შექ­მნა ვი­დე­ო­თა­მა­ში სა­ხელ­წო­დე­ბით "Flappy Bird", რა­შიც მან სულ რა­ღაც 3 დღე და­ხარ­ჯა. თა­მა­შის ჩა­მოტვირ­თვა ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს უფა­სოდ შე­ეძ­ლო. აპ­ლი­კა­ცი­ის ზედა კუ­თხე­ში მო­თავ­სე­ბუ­ლი იყო რეკ­ლა­მა, რომ­ლის გან­თავ­სე­ბა­შიც ნი­უ­ენს ფულს უხ­დიდ­ნენ. თა­მა­ში ძა­ლი­ან მალე გახ­და პო­პუ­ლა­რუ­ლი, რა­მაც ნუ­ი­ე­ნის შე­მო­სა­ვა­ლი მკვეთ­რად გა­ზარ­და. მან პირ­ვე­ლი მი­ლი­ო­ნის შოვ­ნა 20 დღე­ში შეძ­ლო.

ამან­და ჰუ­კინ­გმა და­წე­რა წიგ­ნი სა­ხელ­წო­დე­ბით "Indie", რომ­ლის ჩა­მოტვირ­თვაც ამა­ზო­ნი­დან ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს 3 აშშ დო­ლა­რის გა­დახ­დის შემ­თხვე­ვა­ში შე­ეძ­ლო. ამან­დას წიგ­ნი ძა­ლი­ან მალე გახ­და პო­პუ­ლა­რუ­ლი და თვე­ში მას და­ახ­ლე­ბით 100 000 ადა­მი­ა­ნი ყი­დუ­ლობ­და. ამ­გვა­რად მან მი­ლი­ო­ნი დო­ლა­რის გა­მო­მუ­შა­ვე­ბა და­ახ­ლო­ე­ბით ერთ წელ­ში შეძ­ლო.

არა­ერ­თი ადა­მი­ა­ნი ცდი­ლობს ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლი ვი­დე­ო­პორ­ტა­ლის, Youtube-ის მეშ­ვე­ო­ბით გამ­დიდ­რე­ბას, რაც არც ისე მარ­ტვია. შვე­დი ფე­ლიქს კელ­ბერ­გი ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე წარ­მა­ტე­ბუ­ლი "იუ­თუ­ბე­რია". მან რამ­დე­ნი­მე წლის წინ შექ­მნა Youtube-ის სა­კუ­თა­რი გვერ­დი, სა­ხელ­წო­დე­ბით "PewDiePie", რო­მე­ლიც მა­ლე­ვე გახ­და პო­პუ­ლა­რუ­ლი. 2015 წელს მან 12 მი­ლი­ო­ნი აშშ დო­ლა­რის გა­მო­მუ­შა­ვე­ბა შეძ­ლო.

პი­ტერ დე­რინ­გმა შექ­მნა კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც სა­მოგ­ზა­უ­რო და ფო­ტო­ა­პა­რა­ტის ჩან­თებს ამ­ზა­დებს. თავ­და­პირ­ვე­ლად მას ბიზ­ნე­სის და­სა­წყე­ბად სა­ჭი­რო თან­ხა არ გა­აჩ­ნდა, ამი­ტო­მაც კომ­პა­ნია Kickstarter-ის­გან თან­ხა ისეს­ხა. აღ­ნიშ­ნუ­ლი კომ­პა­ნია მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით ეხ­მა­რე­ბა ადა­მი­ა­ნებს სა­კუ­თა­რი იდე­ე­ბის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა­ში. გარ­კვე­უ­ლი ვა­დის შემ­დეგ კი, მათ ეს თან­ხა უკან უნდა და­აბ­რუ­ნონ. ფი­ნან­სუ­რი დახ­მა­რე­ბით დე­რინ­გის კომ­პა­ნი­ამ 2011 წლის­თვის 15 მი­ლი­ო­ნი აშშ დო­ლა­რის გა­მო­მუ­შა­ვე­ბა შეძ­ლო...წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"
ავტორი:

11 კრეატიული და ორიგინალური გზა, რომლითაც ხალხმა მილიონი იშოვა

11 კრეატიული და ორიგინალური გზა, რომლითაც ხალხმა მილიონი იშოვა

მილიონი დოლარის შოვნა, განსაკუთრებით კი მოკლევადიან პერიოდში, ნამდვილად არ არის მარტივი. წლების განმავლობაში თავდაუზოგავი შრომის მიუხედავად, მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი ვერ ახერხებს გახდეს მილიონერი. თუმცა არსებობენ ადამიანები, რომლებმაც ორიგინალური და კრეატიული გზების მეშვეობით მოახერხეს და მილიონერები გახდნენ. გთავაზობთ მათ იდეებს:

სკოტ დე ლონგმა 2013 წელს პირადი ბლოგი სახელწოდებით ViralNova შექმნა, სადაც ის ახალგაზრდებისათვის საინტერესო სტატიებს წერდა. მოგვიანებით მან ბლოგზე Google-ის რეკლამები განათავსა, რის მეშვეობითაც გარკვეულ თანხას იღებდა. 1 წლის შემდეგ მის ბლოგს 100 მილიონზე მეტი მუდმივი მკითხველი ჰყავდა. საქმიანობის დაწყებიდან 8 თვის შემდეგ კი სკოტის შემოსავალი ერთ მილიონ აშშ დოლარს გაუტოლდა.

2014 წელს დონგ ნუიენმა შექმნა ვიდეოთამაში სახელწოდებით "Flappy Bird", რაშიც მან სულ რაღაც 3 დღე დახარჯა. თამაშის ჩამოტვირთვა ნებისმიერ მსურველს უფასოდ შეეძლო. აპლიკაციის ზედა კუთხეში მოთავსებული იყო რეკლამა, რომლის განთავსებაშიც ნიუენს ფულს უხდიდნენ. თამაში ძალიან მალე გახდა პოპულარული, რამაც ნუიენის შემოსავალი მკვეთრად გაზარდა. მან პირველი მილიონის შოვნა 20 დღეში შეძლო.

ამანდა ჰუკინგმა დაწერა წიგნი სახელწოდებით "Indie", რომლის ჩამოტვირთვაც ამაზონიდან ნებისმიერ მსურველს 3 აშშ დოლარის გადახდის შემთხვევაში შეეძლო. ამანდას წიგნი ძალიან მალე გახდა პოპულარული და თვეში მას დაახლებით 100 000 ადამიანი ყიდულობდა. ამგვარად მან მილიონი დოლარის გამომუშავება დაახლოებით ერთ წელში შეძლო.

არაერთი ადამიანი ცდილობს ყველაზე პოპულარული ვიდეოპორტალის, Youtube-ის მეშვეობით გამდიდრებას, რაც არც ისე მარტვია. შვედი ფელიქს კელბერგი ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული "იუთუბერია". მან რამდენიმე წლის წინ შექმნა Youtube-ის საკუთარი გვერდი, სახელწოდებით "PewDiePie", რომელიც მალევე გახდა პოპულარული. 2015 წელს მან 12 მილიონი აშშ დოლარის გამომუშავება შეძლო.

პიტერ დერინგმა შექმნა კომპანია, რომელიც სამოგზაურო და ფოტოაპარატის ჩანთებს ამზადებს. თავდაპირველად მას ბიზნესის დასაწყებად საჭირო თანხა არ გააჩნდა, ამიტომაც კომპანია Kickstarter-ისგან თანხა ისესხა. აღნიშნული კომპანია მსოფლიოს მასშტაბით ეხმარება ადამიანებს საკუთარი იდეების განხორციელებაში. გარკვეული ვადის შემდეგ კი, მათ ეს თანხა უკან უნდა დააბრუნონ. ფინანსური დახმარებით დერინგის კომპანიამ 2011 წლისთვის 15 მილიონი აშშ დოლარის გამომუშავება შეძლო...წაიკითხეთ სრულად

მოსკოვში ხანძარს 4 ბავშვი ემსხვერპლა - "უყურადღებოდ იყვნენ დარჩენილი, რადგან დედა ან მეზობელთან იყო გასული, ან ნასვამს ეძინა"

პრინცს, რომელსაც ქალი გაუპატიურებას აბრალებს, ავსტრალიაში არავინ დახვდა

"პუტინის მზარეულის" საცეცები მსოფლიო სოციალურ ქსელებში - როგორ მუშაობს რუსული "ტროლების ფაბრიკა"