სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
ტაქსიდან პირდაპირ გერმანიაში - ნატახტრის სამმაგი სარაგბო სიურპრიზი
ტაქსიდან პირდაპირ გერმანიაში - ნატახტრის სამმაგი სარაგბო სიურპრიზი

რო­გორ მო­იქ­ცე­ვით, თუ ტაქ­სით მგზავ­რო­ბი­სას მძღო­ლი გთა­ვა­ზობთ, რომ თქვენ­თვის საყ­ვა­რე­ლი ნაკ­რე­ბის თა­მაშს სტა­დი­ონ­ზე უყუ­როთ? ერთი შე­ხედ­ვით, ამ შე­მო­თა­ვა­ზე­ბა­ში უჩ­ვე­უ­ლო არა­ფე­რია, თუ არ ჩავ­თვლით იმას, რომ სტა­დი­ო­ნი 4 000 კი­ლო­მეტ­რის და­შო­რე­ბით მდე­ბა­რე­ობს და თა­მა­შამ­დე სულ რა­ღაც 12 სა­ა­თია დარ­ჩე­ნი­ლი. თუმ­ცა, ეს უჩ­ვე­უ­ლო შე­თა­ვა­ზე­ბა ნა­ტახ­ტრის ახალ ვი­დე­ო­ში ერ­თა­დერ­თი სი­ურპრი­ზი არ არის.

სი­ურპრი­ზე­ბის სიმ­რავ­ლით გა­მორ­ჩე­უ­ლი ვი­დე­ოს ამო­სა­ვა­ლი წერ­ტი­ლი, "ნა­ტახ­ტა­რის" მიერ რაგ­ბის ნამ­დვი­ლი ქო­მა­გე­ბის აღ­მო­ჩე­ნა და მათი და­ჯილ­დო­ვე­ბა გახ­ლავთ. "გულ­შე­მატ­კი­ვა­რი სპორ­ტის ნე­ბის­მი­ე­რი სა­ხე­ო­ბის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ნა­წი­ლია. შე­სა­ბა­მი­სად, სპორ­ტსმე­ნებ­თან ერ­თად, ზოგ­ჯერ მა­თაც სჭირ­დე­ბათ გარ­კვე­უ­ლი მხარ­და­ჭე­რა იმი­სათ­ვის, რომ საყ­ვა­რელ გუნდს ბო­ლომ­დე უქო­მა­გონ. ნა­ტახ­ტარ­მა გა­და­წყვი­ტა ხელი შე­უ­წყოს გულ­შე­მატ­კივ­რებს ქო­მა­გო­ბა­ში, რისი ერთ-ერთი მა­გა­ლი­თიც სწო­რედ ეს ამ­ბა­ვია" - "ნა­ტახ­ტა­რის" უფ­რო­სი ბრენდ მე­ნე­ჯე­რი – ანა ქარ­ჩა­ვა

Credits

Client - Natakhtari Brewery

Agency - Leavingstone

Creative Director - Levan Lepsveridze

Account Director - Natia Gogia

Copywriter - Beka Adamashvili

Art Director - Sophia Antidze

Account Manager/Executive Producer - Mariam Menteshashvili

Graphic Designer: Irakli Takaishvili

Production - Copter

Art Department - Slow Pulse

Music/Sound Design - Post Red Audio

Editor - Gigi Jikia

Graphics - Pasha Maisuradze

Color Correction - Niko Tarielashvili

VO Artist - Nika Gordeziani

Special Thanks - Taxify, Meli Bagdavadze

(R)

00:00 / 00:00
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"

ტაქსიდან პირდაპირ გერმანიაში - ნატახტრის სამმაგი სარაგბო სიურპრიზი

ტაქსიდან პირდაპირ გერმანიაში - ნატახტრის სამმაგი სარაგბო სიურპრიზი

როგორ მოიქცევით, თუ ტაქსით მგზავრობისას მძღოლი გთავაზობთ, რომ თქვენთვის საყვარელი ნაკრების თამაშს სტადიონზე უყუროთ? ერთი შეხედვით, ამ შემოთავაზებაში უჩვეულო არაფერია, თუ არ ჩავთვლით იმას, რომ სტადიონი 4 000 კილომეტრის დაშორებით მდებარეობს და თამაშამდე სულ რაღაც 12 საათია დარჩენილი. თუმცა, ეს უჩვეულო შეთავაზება ნატახტრის ახალ ვიდეოში ერთადერთი სიურპრიზი არ არის.

სიურპრიზების სიმრავლით გამორჩეული ვიდეოს ამოსავალი წერტილი, "ნატახტარის" მიერ რაგბის ნამდვილი ქომაგების აღმოჩენა და მათი დაჯილდოვება გახლავთ. "გულშემატკივარი სპორტის ნებისმიერი სახეობის მნიშვნელოვანი ნაწილია. შესაბამისად, სპორტსმენებთან ერთად, ზოგჯერ მათაც სჭირდებათ გარკვეული მხარდაჭერა იმისათვის, რომ საყვარელ გუნდს ბოლომდე უქომაგონ. ნატახტარმა გადაწყვიტა ხელი შეუწყოს გულშემატკივრებს ქომაგობაში, რისი ერთ-ერთი მაგალითიც სწორედ ეს ამბავია" - "ნატახტარის" უფროსი ბრენდ მენეჯერი – ანა ქარჩავა

Credits

Client - Natakhtari Brewery

Agency - Leavingstone

Creative Director - Levan Lepsveridze

Account Director - Natia Gogia

Copywriter - Beka Adamashvili

Art Director - Sophia Antidze

Account Manager/Executive Producer - Mariam Menteshashvili

Graphic Designer: Irakli Takaishvili

Production - Copter

Art Department - Slow Pulse

Music/Sound Design - Post Red Audio

Editor - Gigi Jikia

Graphics - Pasha Maisuradze

Color Correction - Niko Tarielashvili

VO Artist - Nika Gordeziani

Special Thanks - Taxify, Meli Bagdavadze

(R)

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის