სამართალი
საზოგადოება
Faceამბები
მსოფლიო
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სპორტი
კონფლიქტები
"კაკაჩიებმა დამირეკეს, რას გვერჩი, არ ვართ ცუდი ხალხიო" - ვინ თამაშობს გრიშა კაკაჩიას როლს სერიალში
"კაკაჩიებმა დამირეკეს, რას გვერჩი, არ ვართ ცუდი ხალხიო" - ვინ თამაშობს გრიშა კაკაჩიას როლს სერიალში

"ვის პურ­საც ჭამ, იმის სიმ­ღე­რას უნდა მღე­რო­დე", - ამ­ბობს "ჩემი ცო­ლის და­ქა­ლე­ბის" ერთი მეგ­რე­ლი პერ­სო­ნა­ჟი - გრი­შა კა­კა­ჩია, რო­მე­ლიც პო­პუ­ლა­რულ სე­რი­ალ­ში ცოტა ხნის წინ გა­მოჩ­ნდა. ის მა­შინ­ვე მო­ექ­ცა მა­ყუ­რებ­ლის ყუ­რა­დღე­ბის ცენ­ტრში. მის ლა­პა­რაკ­ზე ყვე­ლას გულ­წრფე­ლად ეცი­ნე­ბა...

კა­კა­ჩია ერთი ჯი­უ­ტი, ახი­რე­ბუ­ლი და თა­ვი­სე­ბუ­რი იდე­ე­ბის მქო­ნე ადა­მი­ა­ნია, რო­მელ­საც უშუ­ა­ლოდ შე­ხე­ბა სე­რი­ა­ლის მთა­ვარ პერ­სო­ნაჟ და­თოს­თან აქვს. მას­თან აქ­ტი­უ­რი კა­მა­თი უწევს, - ბო­ლოს საქ­მე იქამ­დე მი­ვი­და, რომ დათო შუა უღელ­ტე­ხილ­ზე მან­ქა­ნი­დან გად­მო­უხ­ტა...

გრი­შა კა­კა­ჩი­ას როლს შე­სა­ნიშ­ნა­ვად ას­რუ­ლებს რუს­თა­ვე­ლის თე­ატ­რის მსა­ხი­ო­ბი - და­ვით კვირ­ცხა­ლია:

- სრუ­ლი­ად შემ­თხვე­ვით გა­ვი­გე, რომ რა­ღაც ახა­ლი პრო­ექ­ტი - "ბა­ბუა და შვი­ლიშ­ვი­ლი" კეთ­დე­ბო­და და ჩემს მე­გო­ბარს ვთხო­ვე, გა­ე­გო, იმ კას­ტინგზე შე­მეძ­ლო თუ არა მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა, რომ ბედი მე­ცა­და, რად­გა­ნაც ძა­ლი­ან მიყ­ვარს ჩემი შვი­ლიშ­ვი­ლი. მაგ­რამ ასე­თი პა­სუ­ხი მი­ვი­ღე, რომ ეს პრო­ექ­ტი ჯერ­ჯე­რო­ბით შო­რე­უ­ლი პერ­სპექ­ტი­ვაა... მერე და­მი­კავ­შირ­დნენ და მი­თხრეს, ეგ კი არა, "ჩემი ცო­ლის და­ქა­ლებ­ში" პა­ტა­რა სა­მუ­შა­ოა, გრი­შა კა­კა­ჩი­აა, ასე­თი პერ­სო­ნა­ჟი და უნდა ითა­მა­შოო. სცე­ნაც გა­მო­მიგ­ზავ­ნეს. რომ წა­ვი­კი­თხე, მივ­ხვდი, რომ იქ პა­ტა­რა იუ­მო­რიც იყო სა­ჭი­რო.

სა­ბო­ლო­ოდ ჩვე­ნი თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა შედ­გა და არ მე­გო­ნა, თუ ჩემს ამ სე­რი­ალ­ში გა­მო­ჩე­ნას ასე­თი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა ექ­ნე­ბო­და. თან, მხო­ლოდ ერთჯე­რა­დი ეპი­ზო­დი მე­გო­ნა, თუმ­ცა ნა­მუ­შე­ვა­რი რამ­დე­ნად გა­მო­ვი­და, არ ვიცი, ისე, 5-6 სე­რია კი გა­და­ვი­ღეთ.

- თქვე­ნი პერ­სო­ნა­ჟი მა­ყუ­რე­ბელს კარ­გად და­ა­მახ­სოვ­რდა...

- ეტყო­ბა, ბევ­რი უყუ­რებს... მინ­და, ჩემი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა იმ პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა­ზე ვთქვა, რაც მსა­ხი­ობს აკის­რია, რო­დე­საც ასეთ სე­რი­ალ­ში შე­დის. სა­ნამ ვი­თა­მა­შებ­დი, სა­ერ­თოდ გა­ო­ცე­ბუ­ლი ვი­ყა­ვი იმით, რომ ყო­ველ კვი­რას თუ რო­გორ წერ­დნენ და იგო­ნებ­დნენ ახალ-ახალ ამ­ბებს და მერე რო­გორ ნი­ჭი­ე­რად თა­მა­შობ­დნენ ახალ­გაზ­რდე­ბი, მაგ­რამ ერთ რა­მეს კი ვამ­ჩნევ­დი: როცა სე­რი­ალ­ში შე­და­რე­ბით ასა­კო­ვა­ნი მსა­ხი­ო­ბი, ან თე­ატ­რის დამ­სა­ხუ­რე­ბუ­ლი არ­ტის­ტი შე­დი­ო­და, რა­ტომ­ღაც გა­უ­ცხო­ე­ბის მო­მენ­ტი იგ­რძნო­ბო­და, რაც მსა­ხი­ობს იქამ­დე დაჰ­ყვე­ბო­და, სა­ნამ სა­ერ­თო ქსო­ვილ­ში შე­ვი­დო­და. ახალ­გაზ­რდე­ბი კი იმ მა­სა­ლა­ში უკვე ცუ­რა­ვენ. ჰოდა, მეც ამის შიში მქონ­და და მინ­დო­და, რო­გორ­მე სწრა­ფად მო­მეხ­დი­ნა ეს ადაპ­ტა­ცია, რაკი ვი­ცო­დი, რომ ეპი­ზო­დი იყო.

- მოკ­ლედ, უცებ გა­ში­ნა­უ­რე­ბა გინ­დო­დათ.

- კი, კონ­ტაქ­ტის სწრა­ფად დამ­ყა­რე­ბა, რომ გან­ყე­ნე­ბუ­ლი პერ­სო­ნა­ჟი არ ვყო­ფი­ლი­ყა­ვი...

ად­გილ­ზე მი­სულს, გა­და­სა­რე­ვი სი­ტუ­ა­ცია დამ­ხვდა. ლე­ვან ყო­ჩი­აშ­ვი­ლი არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვი პი­როვ­ნე­ბაა, ახ­ლოს არ ვიც­ნობ­დი, ერ­თად არას­დროს გვი­თა­მა­შია. უნი­კა­ლუ­რი ბი­ჭია ასე­ვე ზურა ნი­ჟა­რა­ძე. ესე­ნი სე­რი­ალ­ში ჩემი უშუ­ა­ლო პარტნი­ო­რე­ბი არი­ან. ჰოდა, მათ ჩემი ვერ­სია შევ­თა­ვა­ზე, რა­ზეც სი­ა­მოვ­ნე­ბით დამ­თან­ხმდნენ და ამ ყვე­ლა­ფერ­მა მგო­ნი, გა­ა­მარ­თლა. გი­ორ­გი ლი­ფო­ნა­ვაც ჩემ­თვის სა­ოც­რად მი­სა­ღე­ბი ადა­მი­ა­ნი აღ­მოჩ­ნდა. მას­თა­ნაც არას­დროს მქო­ნია საქ­მი­ა­ნი ურ­თი­ერ­თო­ბა...

- ახ­ლობ­ლებ­მა მო­გი­წო­ნეს სე­რი­ალ­ში თა­მა­ში?

- ჩემს უბან­ში, ნა­თე­სა­ო­ბა­ში ყვე­ლამ მო­მი­წო­ნა. მი­რე­კავ­დნენ და მა­ქებ­დნენ (იღი­მე­ბა)...

- მეგ­რე­ლებს თუ მო­ე­წო­ნათ?

- მეგ­რე­ლებ­მაც და­მი­რე­კეს, კა­კა­ჩი­ებ­მა მი­თხრეს, - რას გვერ­ჩით, ბა­ტო­ნო? არ ვართ ცუდი ხალ­ხიო.

ცუდი კაცი რომ მე­თა­მა­შა, ეს არც მი­ფიქ­რია-მეთ­ქი, ვუ­თხა­რი.

ისე, გრი­შა კა­კა­ჩი­ას პრო­ტო­ტი­პად ერთი ახლო ნა­თე­სა­ვი მი­ვიჩ­ნიე, რო­მე­ლიც მეჩ­ვე­ნებ­და, რომ ამ რო­ლის­თვის მშვე­ნი­ე­რი მა­გა­ლი­თი იქ­ნე­ბო­და. კარ­გი კაცი იყო. ყვე­ლას ეგო­ნა, რომ მდი­და­რი იყო, არა­და, არ იყო მდი­და­რი. ეგო­ნათ, რომ მეც­ნი­ე­რი იყო და არც მეც­ნი­ე­რი ყო­ფი­ლა, მაგ­რამ მთე­ლი ცხოვ­რე­ბა თა­ვა­წე­ულ­მა იცხოვ­რა. ერთი თვი­სე­ბა კი ჰქონ­და, ყვე­ლას ჭკუ­ას ას­წავ­ლი­და, რა­საც ვერ უგებ­დნენ... მოკ­ლედ, რაკი ჩემი მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა რამ­დე­ნი­მე სე­რი­ა­ში გაგ­რძელ­და, ეტყო­ბა, რა­ღაც მოვ­ძებ­ნეთ... თუმ­ცა ბოლო სე­რია, რო­მელ­შიც გა­მოვ­ჩნდი, ისე დამ­თავ­რდა, რომ არ ვიცი, ჩემს პერ­სო­ნაჟს რა ბედი ელის, რა გაგ­რძე­ლე­ბას უპოვ­ნი­ან ავ­ტო­რე­ბი. მან ლე­ვან ყო­ჩი­აშ­ვი­ლის გმი­რი მან­ქა­ნი­დან შუა უღელ­ტე­ხი­ზე გად­მო­აგ­დო...

- მეგ­რუ­ლი ინ­ტო­ნა­ცია, რაც გრი­შა კა­კა­ჩი­ას აქვს, მა­ყუ­რე­ბელ­ში და­დე­ბით ემო­ცი­ას იწ­ვევს. წე­სით, არ უნდა გაგ­ჭირ­ვე­ბო­დათ მეგ­რუ­ლი აქ­ცენ­ტი, რად­გა­ნაც თა­ვა­დაც მეგ­რე­ლი ხართ...

- ძა­ლი­ან არ "ვახ­ვევ", რად­გა­ნაც გრი­შა ქა­ლა­ქე­ლი მეგ­რე­ლი მინ­დო­და რომ ყო­ფი­ლი­ყო და ამი­ტომ მას ეს ყვე­ლა­ფე­რი მე­ლო­დი­უ­რად დაჰ­ყვე­ბა...

მი­ხა­რია, რომ მსა­ხი­ო­ბე­ბი, რომ­ლე­ბიც სე­რი­ალ­ში ერ­თად ვმუ­შა­ობთ, დავ­მე­გობ­რდით კი­დეც. ყო­ვე­ლი სცე­ნის წინ ადრე ვიკ­რი­ბე­ბით და რა სურ­ვი­ლე­ბიც გვაქვს, ერ­თმა­ნეთს ვუ­ზი­ა­რებთ. ერ­თმა­ნეთს კარ­გად ვუ­გებთ. დაგ­ვე­მა­ტა გა­და­სა­რე­ვი მსა­ხი­ო­ბი - ლა­უ­რა რეხ­ვი­აშ­ვი­ლი და ასე­თი­ვე ნატა ბე­რე­ჟი­ა­ნი. ვგიჟ­დე­ბი მას­ზე, ისე­თი ნი­ჭი­ე­რი და მე­ტყვე­ლი გა­მო­ხედ­ვა აქვს.

- ისე, თქვე­ნი პერ­სო­ნა­ჟი ერთი ჯი­უ­ტი, ახი­რე­ბუ­ლი კაცი კია, რო­მე­ლიც დათ­მო­ბა­ზე არ მი­დის და თა­ვი­სი სი­ტყვა გა­აქვს...

- არა, ასეც არ არის. მას რა­ღაც კარ­გის გა­კე­თე­ბა უნდა, მაგ­რამ რა­ღა­ცე­ბი არ აქვს გაც­ნო­ბი­ე­რე­ბუ­ლი. მის­თვის ეს ფა­სე­უ­ლო­ბე­ბი არ არის და­ლა­გე­ბუ­ლი. რას ჩა­ე­ჭი­დოს, არ იცის, რა უფრო მო­უხ­დე­ბა დღე­ვან­დელ ყო­ფას, სა­ნა­თე­სა­ოს, სა­მე­ზობ­ლოს. მაგ­რამ გრი­შას გარ­შე­მო რაც ხდე­ბა, ბევ­რი რამ სცე­ნა­რის­ტე­ბის დამ­სა­ხუ­რე­ბაა. მოკ­ლედ, რო­გორ და სა­ერ­თოდ გაგ­რძელ­დე­ბა თუ არა ამ პერ­სო­ნა­ჟის ამ­ბა­ვი, ამას ვნა­ხავთ...

- ბა­ტო­ნო დათო, რუს­თა­ვე­ლის თე­ატ­რის მსა­ხი­ო­ბი ბრძან­დე­ბით. და­კა­ვე­ბუ­ლი ხართ სპექ­ტაკ­ლებ­ში... მოდი, თქვენს საქ­მი­ა­ნო­ბა­ზე ვი­სა­უბ­როთ...

- რუს­თა­ვე­ლის თე­ატ­რში 1970 წლი­დან ვარ, რაც თე­ატ­რა­ლუ­რი ინ­სტი­ტუ­ტი და­ვამ­თავ­რე. მე იქ ბა­ტონ­მა მი­შამ (თუ­მა­ნიშ­ვი­ლი) მე­ო­რე კურ­სი­დან წა­მიყ­ვა­ნა, მისი სტუ­დენ­ტი ვი­ყა­ვი, მისი სა­ხე­ლოს­ნო და­ვამ­თავ­რე. მა­შინ თე­ატ­რი­დან გოგი ქავ­თა­რა­ძე წა­ვი­და, რო­მე­ლიც სტუ­რუ­ას სპექ­ტაკლში - "ვახ­შმო­ბის წინ" თა­მა­შობ­და. სპექ­ტაკ­ლი რომ გა­და­ერ­ჩი­ნათ, მე და ნანი ჩიქ­ვი­ნი­ძე ინ­სტი­ტუ­ტი­დან წაგ­ვიყ­ვა­ნეს. სხვა­თა შო­რის, ინ­სტი­ტუ­ტშიც ვთა­მა­შობ­დით ნა­წყვეტს ამ წარ­მოდ­გე­ნი­დან. მოკ­ლედ, მე და ნა­ნიმ გოგი ქავ­თა­რა­ძემ და ბელა მი­რი­ა­ნაშ­ვი­ლი ჩა­ვა­ნაც­ვლეთ. ეს ყვე­ლა­ფე­რი კი ჩემს სა­სი­კე­თოდ მო­ე­წყო... იმის მერე თე­ატ­რში დავ­რჩი. მერე წა­ვი­და და წა­ვი­და სპექ­ტაკ­ლე­ბი. ბევ­რი როლი მაქვს ნა­თა­მა­შე­ვი და ჩემ­და სა­ა­მა­ყოდ, არც ერ­თში მა­ყუ­რებ­ლის რის­ხვა არ და­მიმ­სა­ხუ­რე­ბია, არც კრი­ტი­კო­სე­ბის­გან, რა­ღაც ყველ­გან ვარ­თმევ­დი თავს...

ასე­ვე ბევ­რი მაქვს ნა­თა­მა­შე­ვი ბა­ტონ გოგი გე­გეჭ­კორ­თან ერ­თად. ბო­ლოს, თვი­თონ მო­ი­ტა­ნა ნო­დარ წუ­ლე­ის­კი­რის პი­ე­სა "და­ვით აღ­მა­შე­ნებ­ლის ქვა ძვე­ლი სამრე­კო­დან" და­სად­გმე­ლად. მამა-შვი­ლი ვი­ყა­ვით... რეზო ჩხა­ი­ძის პი­ე­სებ­შიც ხში­რად ვი­ყა­ვი ხოლ­მე. 10 წელი ვთა­მა­შობ­დით "თა­ვი­სუ­ფალ თე­მას". სკო­ლის მოს­წავ­ლის როლი მქონ­და. სა­ო­ცა­რი პარტნი­ო­რე­ბი მყავ­და: ზე­ი­ნაბ ბოც­ვა­ძე, ზა­ი­რა ლე­ბა­ნი­ძე, ლია გუ­და­ძე...

- ცნო­ბი­ლია, რომ დღეს­დღე­ო­ბით სტუ­რუ­ას სპექ­ტაკლში - "12 გან­რის­ხე­ბუ­ლი მა­მა­კა­ცი" მო­ნა­წი­ლე­ობთ...

- ამ­ჟა­მად ორ წარ­მა­ტე­ბულ სპექ­ტაკლში ვარ და­კა­ვე­ბუ­ლი. ერთი მცი­რე სცე­ნა­ზე - ლაშა ბუ­ღა­ძის პი­ე­სა - "სუ­ლი­ე­რი არ­სე­ბე­ბი" და "12 გან­რის­ხე­ბუ­ლი მა­მა­კა­ცი," რო­მე­ლიც დიდ სცე­ნა­ზე 8 წე­ლი­წა­დია, რე­პერ­ტუ­არ­შია და დიდი წარ­მა­ტე­ბით მი­დის. უც­ნა­უ­რი სპექ­ტაკ­ლია, პირ­ვე­ლი­ვე წუ­თი­დან სცე­ნა­ზე 12 მა­მა­კა­ცი ჩნდე­ბა. არ არის ად­ვი­ლი 2 საათ-ნა­ხე­ვა­რი სცე­ნა­ზე იდგე, მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რა დატ­ვირ­თვა გაქვს. თუ შეკ­რუ­ლი ან­სამ­ბლი არ არის და სცე­ნა­ზე სა­ინ­ტე­რე­სო არა­ფე­რი ხდე­ბა, სა­დაც ყვე­ლა არ არის ჩარ­თუ­ლი, მა­ყუ­რე­ბელს ვერ და­ი­ჭერ.

- ცხა­დია, გუნ­დი რაც უფრო შეკ­რუ­ლია, შდე­გიც მით უფრო კარ­გია...

- ეს სპექ­ტაკ­ლი გვა­ო­ცებს... გა­ცი­ლე­ბით წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ნა­მუ­შევ­რე­ბი ყო­ფი­ლა, მაგ­რამ ასე­თი სი­ცო­ცხლი­სუ­ნა­რი­ა­ნი, იშ­ვი­ა­თად. თუმ­ცა "საბ­რალ­დე­ბო დას­კვნა­ში" 30 წელი ვთა­მა­შობ­დი და "კავ­კა­სი­უ­რი ცარ­ცის წრემ" 600-ს გა­და­ა­ჭარ­ბა, მარ­თა­ლია, "კვკა­სი­ურ­ში" მე არ ვი­ყა­ვი და­კა­ვე­ბუ­ლი, მაგ­რამ ყო­ფი­ლა, რომ სა­ზღვარ­გა­რეთ გას­ტრო­ლე­ბი­სას სპექ­ტაკლში შევ­სულ­ვარ, თუკი ამის სა­ჭი­რო­ე­ბა ყო­ფი­ლა...

- მოკ­ლედ, ამ თე­ატ­რში გა­ტა­რე­ბუ­ლი წლე­ბი თქვენ­თვის ძა­ლი­ან ძვირ­ფა­სია.

- წლე­ბიც და თა­ვად თე­ატ­რიც. ეს არის ყვე­ლა­ფე­რი, რაც გა­მაჩ­ნია და რა­საც ცხოვ­რე­ბა­ში მი­ვაღ­წიე. რუს­თა­ვე­ლის თე­ატრმა ყვე­ლა­ფე­რი მომ­ცა. სხვა­გან წას­ვლა არც მი­ფიქ­რია. ერ­თა­დერ­თი, კი­ნომ­სა­ხი­ობ­თა თე­ატ­რში, ბა­ტო­ნი მიშა თუ­მა­ნიშ­ვი­ლის დად­გმულ "ჩვენ პა­ტა­რა ქა­ლაქ­ში" მთხო­ვეს და ვი­თა­მა­შე. თე­ატ­რი ამ სპექ­ტაკლს რო­გორც სა­მუ­ზე­უ­მოს, ისე ინა­ხავს. პა­ტი­ვის­ცე­მას გა­მო­ხა­ტა­ვენ მას­წავ­ლებ­ლის მი­მართ, მეც ვალ­დე­ბუ­ლად მი­ვიჩ­ნევ თავს, ამ წარ­მოდ­გე­ნა­ში ვი­თა­მა­შო.

რას შე­ე­ხე­ბა რუს­თა­ვე­ლის თე­ატრს, ის ნო­მერ პირ­ვე­ლი თე­ატ­რია, რო­ბერტ სტუ­რუა კი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი რე­ჟი­სო­რი. დღემ­დე თუ თე­ატ­რი იმ მო­წი­ნა­ვე პო­ზი­ცი­ას ინარ­ჩუ­ნებს, ეს იქ მო­მუ­შა­ვე ადა­მი­ა­ნე­ბის დამ­სა­ხუ­რე­ბაა. არა­და, წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში თე­ატრს რა არ გა­და­უ­ტა­ნია, რა პრობ­ლე­მა არ შე­ე­ხო მას მთე­ლი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე, მაგ­რამ ის მა­ინც პირ­ვე­ლია.

ლალი ფა­ცია

AMBEBI.GE

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ენტონი ფაუჩი მიმართვას ავრცელებს - "აიცერი, თუ არ ხარ აცრილი და მიიღე "ბუსტერ" დოზა, თუ უკვე აცრილი ხარ"

"კაკაჩიებმა დამირეკეს, რას გვერჩი, არ ვართ ცუდი ხალხიო" - ვინ თამაშობს გრიშა კაკაჩიას როლს სერიალში

"კაკაჩიებმა დამირეკეს, რას გვერჩი, არ ვართ ცუდი ხალხიო" - ვინ თამაშობს გრიშა კაკაჩიას როლს სერიალში

"ვის პურსაც ჭამ, იმის სიმღერას უნდა მღეროდე", - ამბობს "ჩემი ცოლის დაქალების" ერთი მეგრელი პერსონაჟი - გრიშა კაკაჩია, რომელიც პოპულარულ სერიალში ცოტა ხნის წინ გამოჩნდა. ის მაშინვე მოექცა მაყურებლის ყურადღების ცენტრში. მის ლაპარაკზე ყველას გულწრფელად ეცინება...

კაკაჩია ერთი ჯიუტი, ახირებული და თავისებური იდეების მქონე ადამიანია, რომელსაც უშუალოდ შეხება სერიალის მთავარ პერსონაჟ დათოსთან აქვს. მასთან აქტიური კამათი უწევს, - ბოლოს საქმე იქამდე მივიდა, რომ დათო შუა უღელტეხილზე მანქანიდან გადმოუხტა...

გრიშა კაკაჩიას როლს შესანიშნავად ასრულებს რუსთაველის თეატრის მსახიობი - დავით კვირცხალია:

- სრულიად შემთხვევით გავიგე, რომ რაღაც ახალი პროექტი - "ბაბუა და შვილიშვილი" კეთდებოდა და ჩემს მეგობარს ვთხოვე, გაეგო, იმ კასტინგზე შემეძლო თუ არა მონაწილეობა, რომ ბედი მეცადა, რადგანაც ძალიან მიყვარს ჩემი შვილიშვილი. მაგრამ ასეთი პასუხი მივიღე, რომ ეს პროექტი ჯერჯერობით შორეული პერსპექტივაა... მერე დამიკავშირდნენ და მითხრეს, ეგ კი არა, "ჩემი ცოლის დაქალებში" პატარა სამუშაოა, გრიშა კაკაჩიაა, ასეთი პერსონაჟი და უნდა ითამაშოო. სცენაც გამომიგზავნეს. რომ წავიკითხე, მივხვდი, რომ იქ პატარა იუმორიც იყო საჭირო.

საბოლოოდ ჩვენი თანამშრომლობა შედგა და არ მეგონა, თუ ჩემს ამ სერიალში გამოჩენას ასეთი გამოხმაურება ექნებოდა. თან, მხოლოდ ერთჯერადი ეპიზოდი მეგონა, თუმცა ნამუშევარი რამდენად გამოვიდა, არ ვიცი, ისე, 5-6 სერია კი გადავიღეთ.

- თქვენი პერსონაჟი მაყურებელს კარგად დაამახსოვრდა...

- ეტყობა, ბევრი უყურებს... მინდა, ჩემი დამოკიდებულება იმ პასუხისმგებლობაზე ვთქვა, რაც მსახიობს აკისრია, როდესაც ასეთ სერიალში შედის. სანამ ვითამაშებდი, საერთოდ გაოცებული ვიყავი იმით, რომ ყოველ კვირას თუ როგორ წერდნენ და იგონებდნენ ახალ-ახალ ამბებს და მერე როგორ ნიჭიერად თამაშობდნენ ახალგაზრდები, მაგრამ ერთ რამეს კი ვამჩნევდი: როცა სერიალში შედარებით ასაკოვანი მსახიობი, ან თეატრის დამსახურებული არტისტი შედიოდა, რატომღაც გაუცხოების მომენტი იგრძნობოდა, რაც მსახიობს იქამდე დაჰყვებოდა, სანამ საერთო ქსოვილში შევიდოდა. ახალგაზრდები კი იმ მასალაში უკვე ცურავენ. ჰოდა, მეც ამის შიში მქონდა და მინდოდა, როგორმე სწრაფად მომეხდინა ეს ადაპტაცია, რაკი ვიცოდი, რომ ეპიზოდი იყო.

- მოკლედ, უცებ გაშინაურება გინდოდათ.

- კი, კონტაქტის სწრაფად დამყარება, რომ განყენებული პერსონაჟი არ ვყოფილიყავი...

ადგილზე მისულს, გადასარევი სიტუაცია დამხვდა. ლევან ყოჩიაშვილი არაჩვეულებრივი პიროვნებაა, ახლოს არ ვიცნობდი, ერთად არასდროს გვითამაშია. უნიკალური ბიჭია ასევე ზურა ნიჟარაძე. ესენი სერიალში ჩემი უშუალო პარტნიორები არიან. ჰოდა, მათ ჩემი ვერსია შევთავაზე, რაზეც სიამოვნებით დამთანხმდნენ და ამ ყველაფერმა მგონი, გაამართლა. გიორგი ლიფონავაც ჩემთვის საოცრად მისაღები ადამიანი აღმოჩნდა. მასთანაც არასდროს მქონია საქმიანი ურთიერთობა...

- ახლობლებმა მოგიწონეს სერიალში თამაში?

- ჩემს უბანში, ნათესაობაში ყველამ მომიწონა. მირეკავდნენ და მაქებდნენ (იღიმება)...

- მეგრელებს თუ მოეწონათ?

- მეგრელებმაც დამირეკეს, კაკაჩიებმა მითხრეს, - რას გვერჩით, ბატონო? არ ვართ ცუდი ხალხიო.

ცუდი კაცი რომ მეთამაშა, ეს არც მიფიქრია-მეთქი, ვუთხარი.

ისე, გრიშა კაკაჩიას პროტოტიპად ერთი ახლო ნათესავი მივიჩნიე, რომელიც მეჩვენებდა, რომ ამ როლისთვის მშვენიერი მაგალითი იქნებოდა. კარგი კაცი იყო. ყველას ეგონა, რომ მდიდარი იყო, არადა, არ იყო მდიდარი. ეგონათ, რომ მეცნიერი იყო და არც მეცნიერი ყოფილა, მაგრამ მთელი ცხოვრება თავაწეულმა იცხოვრა. ერთი თვისება კი ჰქონდა, ყველას ჭკუას ასწავლიდა, რასაც ვერ უგებდნენ... მოკლედ, რაკი ჩემი მონაწილეობა რამდენიმე სერიაში გაგრძელდა, ეტყობა, რაღაც მოვძებნეთ... თუმცა ბოლო სერია, რომელშიც გამოვჩნდი, ისე დამთავრდა, რომ არ ვიცი, ჩემს პერსონაჟს რა ბედი ელის, რა გაგრძელებას უპოვნიან ავტორები. მან ლევან ყოჩიაშვილის გმირი მანქანიდან შუა უღელტეხიზე გადმოაგდო...

- მეგრული ინტონაცია, რაც გრიშა კაკაჩიას აქვს, მაყურებელში დადებით ემოციას იწვევს. წესით, არ უნდა გაგჭირვებოდათ მეგრული აქცენტი, რადგანაც თავადაც მეგრელი ხართ...

- ძალიან არ "ვახვევ", რადგანაც გრიშა ქალაქელი მეგრელი მინდოდა რომ ყოფილიყო და ამიტომ მას ეს ყველაფერი მელოდიურად დაჰყვება...

მიხარია, რომ მსახიობები, რომლებიც სერიალში ერთად ვმუშაობთ, დავმეგობრდით კიდეც. ყოველი სცენის წინ ადრე ვიკრიბებით და რა სურვილებიც გვაქვს, ერთმანეთს ვუზიარებთ. ერთმანეთს კარგად ვუგებთ. დაგვემატა გადასარევი მსახიობი - ლაურა რეხვიაშვილი და ასეთივე ნატა ბერეჟიანი. ვგიჟდები მასზე, ისეთი ნიჭიერი და მეტყველი გამოხედვა აქვს.

- ისე, თქვენი პერსონაჟი ერთი ჯიუტი, ახირებული კაცი კია, რომელიც დათმობაზე არ მიდის და თავისი სიტყვა გააქვს...

- არა, ასეც არ არის. მას რაღაც კარგის გაკეთება უნდა, მაგრამ რაღაცები არ აქვს გაცნობიერებული. მისთვის ეს ფასეულობები არ არის დალაგებული. რას ჩაეჭიდოს, არ იცის, რა უფრო მოუხდება დღევანდელ ყოფას, სანათესაოს, სამეზობლოს. მაგრამ გრიშას გარშემო რაც ხდება, ბევრი რამ სცენარისტების დამსახურებაა. მოკლედ, როგორ და საერთოდ გაგრძელდება თუ არა ამ პერსონაჟის ამბავი, ამას ვნახავთ...

- ბატონო დათო, რუსთაველის თეატრის მსახიობი ბრძანდებით. დაკავებული ხართ სპექტაკლებში... მოდი, თქვენს საქმიანობაზე ვისაუბროთ...

- რუსთაველის თეატრში 1970 წლიდან ვარ, რაც თეატრალური ინსტიტუტი დავამთავრე. მე იქ ბატონმა მიშამ (თუმანიშვილი) მეორე კურსიდან წამიყვანა, მისი სტუდენტი ვიყავი, მისი სახელოსნო დავამთავრე. მაშინ თეატრიდან გოგი ქავთარაძე წავიდა, რომელიც სტურუას სპექტაკლში - "ვახშმობის წინ" თამაშობდა. სპექტაკლი რომ გადაერჩინათ, მე და ნანი ჩიქვინიძე ინსტიტუტიდან წაგვიყვანეს. სხვათა შორის, ინსტიტუტშიც ვთამაშობდით ნაწყვეტს ამ წარმოდგენიდან. მოკლედ, მე და ნანიმ გოგი ქავთარაძემ და ბელა მირიანაშვილი ჩავანაცვლეთ. ეს ყველაფერი კი ჩემს სასიკეთოდ მოეწყო... იმის მერე თეატრში დავრჩი. მერე წავიდა და წავიდა სპექტაკლები. ბევრი როლი მაქვს ნათამაშევი და ჩემდა საამაყოდ, არც ერთში მაყურებლის რისხვა არ დამიმსახურებია, არც კრიტიკოსებისგან, რაღაც ყველგან ვართმევდი თავს...

ასევე ბევრი მაქვს ნათამაშევი ბატონ გოგი გეგეჭკორთან ერთად. ბოლოს, თვითონ მოიტანა ნოდარ წულეისკირის პიესა "დავით აღმაშენებლის ქვა ძველი სამრეკოდან" დასადგმელად. მამა-შვილი ვიყავით... რეზო ჩხაიძის პიესებშიც ხშირად ვიყავი ხოლმე. 10 წელი ვთამაშობდით "თავისუფალ თემას". სკოლის მოსწავლის როლი მქონდა. საოცარი პარტნიორები მყავდა: ზეინაბ ბოცვაძე, ზაირა ლებანიძე, ლია გუდაძე...

- ცნობილია, რომ დღესდღეობით სტურუას სპექტაკლში - "12 განრისხებული მამაკაცი" მონაწილეობთ...

- ამჟამად ორ წარმატებულ სპექტაკლში ვარ დაკავებული. ერთი მცირე სცენაზე - ლაშა ბუღაძის პიესა - "სულიერი არსებები" და "12 განრისხებული მამაკაცი," რომელიც დიდ სცენაზე 8 წელიწადია, რეპერტუარშია და დიდი წარმატებით მიდის. უცნაური სპექტაკლია, პირველივე წუთიდან სცენაზე 12 მამაკაცი ჩნდება. არ არის ადვილი 2 საათ-ნახევარი სცენაზე იდგე, მიუხედავად იმისა, რა დატვირთვა გაქვს. თუ შეკრული ანსამბლი არ არის და სცენაზე საინტერესო არაფერი ხდება, სადაც ყველა არ არის ჩართული, მაყურებელს ვერ დაიჭერ.

- ცხადია, გუნდი რაც უფრო შეკრულია, შდეგიც მით უფრო კარგია...

- ეს სპექტაკლი გვაოცებს... გაცილებით წარმატებული ნამუშევრები ყოფილა, მაგრამ ასეთი სიცოცხლისუნარიანი, იშვიათად. თუმცა "საბრალდებო დასკვნაში" 30 წელი ვთამაშობდი და "კავკასიური ცარცის წრემ" 600-ს გადააჭარბა, მართალია, "კვკასიურში" მე არ ვიყავი დაკავებული, მაგრამ ყოფილა, რომ საზღვარგარეთ გასტროლებისას სპექტაკლში შევსულვარ, თუკი ამის საჭიროება ყოფილა...

- მოკლედ, ამ თეატრში გატარებული წლები თქვენთვის ძალიან ძვირფასია.

- წლებიც და თავად თეატრიც. ეს არის ყველაფერი, რაც გამაჩნია და რასაც ცხოვრებაში მივაღწიე. რუსთაველის თეატრმა ყველაფერი მომცა. სხვაგან წასვლა არც მიფიქრია. ერთადერთი, კინომსახიობთა თეატრში, ბატონი მიშა თუმანიშვილის დადგმულ "ჩვენ პატარა ქალაქში" მთხოვეს და ვითამაშე. თეატრი ამ სპექტაკლს როგორც სამუზეუმოს, ისე ინახავს. პატივისცემას გამოხატავენ მასწავლებლის მიმართ, მეც ვალდებულად მივიჩნევ თავს, ამ წარმოდგენაში ვითამაშო.

რას შეეხება რუსთაველის თეატრს, ის ნომერ პირველი თეატრია, რობერტ სტურუა კი განსხვავებული რეჟისორი. დღემდე თუ თეატრი იმ მოწინავე პოზიციას ინარჩუნებს, ეს იქ მომუშავე ადამიანების დამსახურებაა. არადა, წლების განმავლობაში თეატრს რა არ გადაუტანია, რა პრობლემა არ შეეხო მას მთელი ისტორიის მანძილზე, მაგრამ ის მაინც პირველია.

ლალი ფაცია

AMBEBI.GE

სალომე ჭაჭუა უცხოეთში მიემგზავრება - რომელი ქვეყნის "ცეკვავენ ვარსკვლავებში" გამოჩნდება მოცეკვავე

"სადაც არ უნდა ყოფილიყო, ყოველთვის სახლში ბრუნდებოდა... თბილისში..." - რას წერს გენიალურ კომპოზიტორზე ხელოვნებათმცოდნე

„თბილისური ჩუქურთმა“ - იმპრესიონისტი მხატვრის გამოფენა, რომელიც თბილისობას ეძღვნება